2011. július 19., kedd

Vámpírok és Varázslók- A végső leszámolás 5. fejezet

Vámpírok és Varázslók- A végső leszámolás 5. fejezet


Aro szemszöge:

- Alice! Kérlek, segíts! - Szóltam Alicenek, amikor megláttam őt a folyosón.

- Miben segíthetek? – Kérdezte csilingelő hangján. Bárcsak Volturi lenne…

- Te a jövőbe látsz! Mennyi időnk van még?

- A harcig? – Kérdezte Alice, én pedig heves bólogatásba kezdtem.

- Hát… szerintem még rengeteg időnk van, legalábbis én nem látom, hogy készülődnének.

- Köszönöm Alice! – Ez remek hír, tehát a varázslók kiképzésére még van időnk.

Harry szemszöge:

Hogyan győzhetném le Voldemortot? Ő erősebb nálam és tapasztaltabb. Amióta tudom, hogy varázsló vagyok, és, hogy mi történt a szüleimmel meg akartam őt ölni és most… amikor a küszöbön állok megtántorodtam. Hogyan lehetnék nála erősebb?

- Nem tudom Demetri! Ez most kockázatos! – Halottam Alec hangját, mellette meg Demetri sétált és beszélgettek.

- Miért lenne az? – Kérdezte Demetri, majd meglátott engem. – Szia, Harry!

- Sziasztok! –Fura tegezni őket, hiszen némelyik évezredekkel öregebb nálam. Miután Alec is köszöntött, leültek egy padra és úgy folytatták a beszélgetést.

- Ugyan már Demetri! Ha most hozunk létre újszülötteket, akkor fenn áll a veszélye annak, hogy rátámadnak valamelyik varázslóra.

- Tényleg! – Bólogatott Demetri. Mi ezek újszülötteket akarnak idehozni? Én úgy hallottam, hogy az újszülött vámpírok veszélyesek… erősek. Hát persze! Meg kell keresnem Arot!

Bella szemszöge:

- Tudod Esme, én még mindig tartok egy kicsit a Volturitól. – Panaszkodtam Esmének.

- De miért? – Kérdezte, majd leült az ágy sarkába.

- Hát, oké, hogy most szükségük van ránk, de mi lesz majd, ha legyőzzük Voldemortot? Akkor már nem csak a vámpírvilág, hanem a varázsló világ is az övüké lesz. És tudod milyen Aro, kizárt, hogy ne akarná még mindig Alicet és Edwardot, na meg szerintem most már pár varázsló is kéne neki.

- Igen, jól tudom, hogy milyen Aro, de a varázslók nem fognak neki behódolni.

- Biztos vagy te ebben? – Kérdeztem fintorogva Esmét.

- Igen, Voldemortnak se hódoltak be, akkor Aronak se fognak.

- Legyen igazad!

McGalagony szemszöge:

- McGalagony igazgatónő! – Szólt Hermione.

- Igen, miss. Granger?

- Ha eljön a harc ideje… akkor, mi… hogy fogjuk megölni a vámpírokat? – Kérdezte Hermione. – Mert őket…- Vett egy nagy levegőt és folytatta. – Hatalmas testi erő kell ahhoz, hogy megöljék őket. És nekünk nincs akkora erőnk!

- Cseppet se aggód ezért! Az Adava Kedavra rájuk is hat, ezért is félnek tőlünk.

- De, az tiltott átok. Nem használhatjuk!

- Tudod, a szükség néha szabályt bont!

Jasper szemszöge:

Azt hiszem vissza kéne ‘’ szívnom ’’ a Felix dolgot. Már így is mindenki azt hiszi, hogy meleg, ezt egykönnyen úgy se mossa le magáról. Becsuktam a szemem és erősen koncentráltam arra, hogy Felix megint olyan legyen, mint régen. Hirtelen kicsapódott az ajtó, és maga a megtestesült düh lépett be rajta: Felix

- Ezek szerint sikerült! – Mosolyogtam a gorillára.

- Na, ide figyelj törpe gombóc! Ha azt hiszed, hogy megúszhatod, hogy közröhej tárgyává tettél, akkor nagyot tévedsz! – Miközben Felix fenyegetett én becsuktam a szemem és lenyugtattam. Imádom a képességem!

- De azért megbocsátok! – Felix mosolyogva kiment az ajtón. Ismételten: imádom a képességem.

Voldemort szemszöge:

- Olyan ’’ kártya’’ van a kezemben, amellyel a Volturit egy csapással legyőzöm. Amint meglátják, a legújabb vámpírom védtelenek lesznek a zavarodottságtól!

- És mégis ki az nagyúr? – Kérdezte Lucius értetlenül. Mire én felnevettem.

- Egy vámpír… aki Aro vér szerinti testvére és Marcus ex felesége. Aro azt hitte, hogy megölte őt, de nem! És most bosszúra szomjazik. – Ismét felnevettem – Had mutassam be Didyme Volturit!

Aro szemszöge:

Épp ültem a helyemen a nagyteremben Caiussal és Marcussal amikor Harry berontott a terembe.

- Vámpír akarok lenni, hogy legyőzhessem Voldemortot!





2 megjegyzés:

  1. LoL, ez jó :D Harry : vámpír akarok lenni! hát erre azért nem számítottam, de kíváncsi vagyok, vajon az lesz - e :D
    érdekes rész volt, jó lett :)

    VálaszTörlés
  2. (amugy, ha érdekel a történetem, ami szintén Volturis témájú, látogass el a Merengő Fanfiction c. oldalra, és ott Forever Changed címen megtalálod :) A kategóriáknál keresd a Twilight - ot, azon bellül is a Volterra részt :)ha esetleg ismered már az oldalt, úgy is jó :) ha megnézed, előre is jó olvasást és kérlek hagyj pár kommentet is, ha nem túl nagy kérés, minden kritikának örülök :))

    VálaszTörlés

Magamról